tisdag 12 oktober 2010

Musik att åka bil till

Eftersom digitalboxen har gått sönder och jag inte har den minsta lust att städa och tvätta, så har jag roat mig med att göra en spellista i Spotify. En lista som jag tycker passar att lyssna på i bilen. Jag har ju ingen egen bil visserligen och inte har jag Spotify i mobilen heller men man kan ju önska. Som det är nu får jag stå ut med svärmors cd som min sons kusin har fixat till henne. Den innehåller en enda låt om och om igen, nämligen denna här. Jag tyckte den var bra för några månader sedan men nu är jag TRÖTT på den! Skulle jag välja bara en enda låt att lyssna på från min spellista väljer jag denna (men skynda för videon plockas bort hela tiden):


Tears for Fears Everybody Wants to Rule the World
Uploaded by Celtiemama. - Explore more music videos.

Inga kommentarer: